Zajęcia dodatkowe w ramach czesnego:

Kulinarne eksperymenty:

Dzieci uwielbiają buszować w kuchni, bawić się mąką, kaszą i innymi sypkimi materiałami. Eksplorują, eksperymentują i uważnie obserwują. Warto tę ich naturalną ciekawość ukierunkować. Podpowiadać im w jaki sposób różne materiały łączą się ze sobą tworząc nową formę. Kuchnia jest sztuką dla osób których wyobraźnia nie zna granic. W naszej kuchni dzieci będą eksperymentowały nie tylko z potrawami i wypiekami. Pobaraszkujemy w kuchni doświadczając również smaków z innych krajów.

Warsztaty twórcze:

Zajęcia mają na celu kształtowanie oraz rozwijanie kreatywności własnej, inspirowanie do odkrywania zasobów twórczych. Wykorzystywane w zajęciach różne techniki plastyczne mają korzystny wpływ na motoryczny, emocjonalny, intelektualny, estetyczny i społeczny rozwój dzieci. Zajęcia obejmują naukę w zakresie różnych technik artystycznych m.in: rysunkowej, malarskiej. Obszarem działalności artystycznej będzie również obszar środowiska naturalnego który ma pozytywny wpływ na rozwój społeczny i intelektualny dziecka.

 

Zajęcia muzyczno-ruchowe

Zajęcia polegają na stymulowaniu zmysłów równowagi, wzroku, słuchu i dotyku. W czasie zajęć wykorzystuje się piosenki dla najmłodszych, muzykę klasyczną, relaksacyjną i odgłosy przyrody. Zajęcia muzyczne służą umuzykalnieniu dzieci, nauczeniu ich poczucia rytmu i gimnastykowaniu ciała. Zabawy w takt muzyki sprzyjają również integracji maluszków w grupie. Ponadto, w czasie zajęć muzyczno-ruchowych można wykorzystywać metody Ruchu Rozwijającego

Zajęcia „Barwy wokół nas”

Celem zajęć jest poznawanie i utrwalanie kolorów z otaczającego świata. W świat barw i różnych odcieni dzieci wprowadzane są stopniowo i spontanicznie. Raz w miesiącu organizowany jest „dzień koloru”, w którym dzieci przychodzą ubrane z przewagą koloru, którego jest dzień. W tym dniu także podczas zajęć wykorzystywane są pomoce i rekwizyty w różnych odcieniach koloru dnia.

Czytanie bajek, wierszyków, rymowanek

Czytanie dzieciom bajek ma na celu wspieranie ich rozwoju emocjonalno-poznawczego i kształtowanie wyobraźni. W toku zajęć stopniowo przechodzimy od pasywnego słuchania do aktywnego uczestniczenia dziecka w czytanych bajkach.

 

Zajęcia Sensoryczne

Sala dzieci żłobkowych wyposażona jest w zabawki sensoryczne dlatego nasze dzieci na co dzień mają zapewnione zajęcia sensoryczne.